loading...
سایت تفریحی قاطی پاتی
admin بازدید : 252 پنجشنبه 03 فروردین 1396 نظرات (0)

https://rozup.ir/view/2128648/Free-Download-Winrar-2017.png.jpg

 

WinRAR 5.40 این امکان را به شما میدهد تا فایل های فشرده خود را مدیریت کنید.وین‌رار کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد. در پست امروز وبسایت  میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار قدرتمند فشرده ساز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.

WinRAR 5.40 این امکان را به شما میدهد تا فایل های فشرده خود را مدیریت کنید.وین‌رار کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد. در پست امروز وبسایت  میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار قدرتمند فشرده ساز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.

همانطور که می دانید برای صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها مانند آپلود و دانلود فایل ها،صرفه جویی در زمان و… می بایستی فایل های موجود بر روی شبکه اینترنت به صورت کافی فشرده شوند.با دانلود winrar این مشکل برطرف میشود.وین رار محصولی از کمپانی RarLabs می باشد که در سال ۱۹۹۵ عرضه شد. این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند.اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رمز عبور راحتی برای فایل های فشرده ی خود انتخاب کنید زیرا به گفته ی یوجین راشال و الکساندر راشال،سازندگان این نرم افزار،از الگوریتمی برای رمزنگاری فایل ها برای این نرم افزار استفاده کرده اند که در صورت گم شدن رمز عبور امکان بازگردانی آن نخواهد بود.

 

نرم افزار WinRAR برنامه قوی مدیریت کننده ی آرشیو می باشد و فایل های rar در قیاس با فایل های zip هشت تا پانزده درصد بیشتر فشرده می شوند.با دانلود winrar میتوانید به ابزار فشرده سازی عالی به همراه دیگر عملکردها برای ایجاد فایل های فشرده دسترسی داشته باشید. که از فایل های شما بکاپ می گیرد و اندازه ی پیوست های ایمیل شما را کاهش می دهد و فایل های دانلودی زیپ و rar از اینترنت را از حالت فشرده بیرون می آورد rarرا مجدد ایجاد می کند.دانلود winrar انتخاب درست برای فشرده سازی می باشد و عملکرد سریعتری نیز داردو فضای بیشتری نیز برای شما ذخیره و زمان شما را ذخیره می کند. این برنامه برای فایل های چند رسانه ای نیز ایده آل است و به صورت اتوماتیک  وبهترین روش فشرده سازی را تشخیص و انتخاب می کند. الگوریتم فشرده سازی خاص آن فایل های چند رسانه ای و دیگر فایل ها را فشرده می کند.

نرم افزار WinRAR یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۸ الی ۱۵ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد.
با دانلود winrar میتواند از داده های شما بکاپ بگیرد و سایز فایل های پیوست ایمیل ها را کاهش دهد.این برنامه با قابلیت فشرده سازی بالا در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی می کند. همچنین این برنامه برای فایل های مالتی مدیا نیز ایده آل می باشد.

نرم افزار WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. فایل های RAR معمولا  ۸ درصد تا ۱۵ درصد بیشتر از فایل های ZIP فشرده ترند.  WinRAR  ابزار فشرده سازی قدرتمند با بسیاری از توابع یکپارچه اضافی برای سازماندهی آرشیو های شما می باشد.

از دیگر امکانات آن میتوان به پشتیبان گیری داده ها  و کاهش اندازه پیوست های ایمیل، از حالت فشرده خارج RAR، ZIP و فایل های دیگر دانلود شده از اینترنت و ایجاد آرشیو جدید در قالب فایل RAR و ZIP.،ایجاد سریعتر  آرشیوهای کوچکتر،ایجاد تغییرات در الگوریتم های فشرده سازی WinRAR برای بهره گیری بهتر از پردازنده های چند هسته ای ، افزایش سرعت بسته به نوع داده ها و حجم فایل، کاهش استفاده از رم کامپیوتر و استفاده از فرمان “یافتن فایل” برای جستجوی فایل های ذخیره شده با پسوند۷Zip،ایده آل برای فایل های چند رسانه ای و… اشاره نمود.

 

برخی از ویژگی هایی که دانلود winrar در اختیار کاربرانش قرار میدهد:

فشرده سازی  سریع و مطمئن فایل ها
پشتیبانی کامل از انواع فرمت های فایل های فشرده مانند:
RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z و ZArchives
امکان قرار دادن پسورد در هنگام فشرده سازی فایلها
استخراج سریع فایل ها از حالت فشرده
قابلیت Wizard جهت فشرده سازی قدم به قدم فایل ها به همراه راهنمایی های مختصر
امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت  exe
فشرده سازی فایل ها با استاندارد ۱۲۸ bits کلیدی
ایجاد فایل های selfextracting و multivolume
پشتیبانی از چندین زبان مختلف از جمله زبان فارسی
افزایش سرعت فشرده سازی تا ۳۰% نسبت به نسخه های قبلی
قابلیت بازیابی و تعمیر فایلهای فشرده شده
تبدیل فرمت ها به یکدیگر
دارای پوسته های متعدد
استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم
و …

 

 

download دانلود Wise Program Uninstaller 1.75 Build 94 نرم افزار پاکسازی برنامه های نصب شدهدانلود دانلود نرم افزار وینرار WinRAR 5.40

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
نظرتون در مورد این سایت تفریحی ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 536
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 919
  • باردید دیروز : 1,034
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,089
  • بازدید ماه : 2,998
  • بازدید سال : 24,697
  • بازدید کلی : 527,324
  • باکس دانلود
    https://rozup.ir/view/2124003/01.JPG_182473.jpg

    https://rozup.ir/view/2124012/03.JPG_386106.jpg

    https://rozup.ir/view/2124018/04.JPG.jpg